Trappen voor het goede doel
Gister was het zover; de opnames van ‘Trappen voor het goede doel’. In deze nieuwste videorubriek van FC Lisse in samenwerking met Stairz Traprenovatie trappen bekende FC Lissers een balletje voor het door hen gekozen goede doel op een voetgolf parcours, aangelegd in de showroom en het magazijn van de trapspecialist uit Lisse. Gisterenavond ontving presentatrice Simone Disseldorp trainer Raymond Bronkhorst, assistent-trainer Barry Opdam en scheidend spelers Erik Cummins en David Verweij. In het interview blikken de heren terug op hun tijd bij FC Lisse, vertellen zij over hun hoogtepunten in de blauwgele hoofdmacht en blikken zij vooruit op hun toekomst. Ook wordt er stil gestaan bij de goede doelen waarvoor zij deze avond spelen. Het trainersduo kiest een doel met zeer actueel thema. ’Barry en ik spelen vandaag voor het Jeugdfonds Sport & Cultuur’, legt Raymond uit. ‘Ik werk op een school in Amsterdam West en zie gewoon dat kinderen in gezinnen niet kunnen sporten door het gebrek aan financiële middelen. Het fonds helpt die gezinnen erbij toch de jeugd te laten sporten door een bijdrage te doen aan de contributie’. David en Erik kiezen Stichting Nationaal Ouderenfonds, ter ere van hun recent overleden materiaalman Sjon Smith. ‘Sjon was natuurlijk erg betrokken bij het eerste elftal maar voetbalde zelf ook nog heel graag op de club. Hij deed dan mee aan Walking Football, iets waar hij heel veel plezier aan beleefde. Het Nationaal Ouderenfonds vindt het belangrijk dat iedereen de kans verdient actief ouder te worden’ zegt David. ‘We denken dat Sjon dit dan ook echt wel een mooi doel had gevonden’, besluit de kopsterke verdediger.
Hoe de trainers en spelers het er vanaf brengen en hoeveel geld zij ophalen voor het door hen gekozen goede doel, zie je binnenkort online. We bedanken de hoofdrolspelers voor hun tijd en energie en zeggen dank je wel tegen Robert De Kuyper van Stairz Traprenovatie voor de geboden gastvrijheid.
#Voetbal, #Maatschappij & #Sponsoring 💙 💛
📸 v.l.n.r. cameraman Robin Brinkhuijsen, Raymond Bronkhorst, Erik Cummins, Simone Disseldorp, Barry Opdam, Robert De Kuyper en David Verweij, die samen met marketingbureau Dune Pebbler de creatieve invulling en eindvideo verzorgt.